tiistai 22. marraskuuta 2016

SM-karsinnat 5-6.11.2016

Moikka,

Syksy sen kuin etenee vauhdilla ja kohta onkin jo joulukuu! Enää neljä maanantaina aattoon :)

Muutama viikko takaperin kilpailimme Seinäjoella SM-karsinnoissa. Lähdimme lauantaiaamuna aikaisin Kisikseltä bussilla kohti Seinäjokea. Matka sujui mutkattomasti ja saavuimmekin perille arvioitua aikataulua aikaisemmin. Pääsimme katsomaan senioripäivän kisoja ja kannustimme hurjasti kaikkia joukkueita - erityisesti meidän isosiskojamme Funky Dance Teamiä!

Sennupäivän kannustusjoukko

Kisapäivän päätyttyä siirryimme bussikuljetuksella hotellille jossa aloimme heti laittamaan hiuksia. Muutama tunti myöhemmin siirryimme illalliselle jonka jälkeen palasimme takaisin lettien tekoon ja samalla teimme mielikuvaharjoitukset sekä rentouduimme. Kaikki olivat väsyneitä pitkän päivän päätteeksi ja pääsimme onneksi ajoissa nukkumaan.

Aamun herätyksen jälkeen kävimme aamupalalla jonka jälkeen jatkoimme hiusten laittoa sekä meikkausta. Ilmassa oli havaittavissa jo pientä jännitystä sekä innostusta kun lähdimme hotellilta kohti kisapaikkaa. Siirryimme pukuhuoneen kautta lämmittelyalueelle, jossa teimme tavalliseen tapaan normaalit alkulämmittelymme. Kävimme läpi ohjelman kuviot, piruetit sekä tuttuun tapaan vielä läpikävimme omat haluamamme tekniikat ennen siirtymistä parketille.

Vaikka musiikkimme ei toiminut normaalisti kenraalissa, saimme silti tehtyä kokonaisen loppuun asti. Onneksi valmentajilla oli varakopio kisamusiikista mukana joka toimi kisatilanteessa moitteettomasti. Kenraalin jälkeen lähdimme syömään ja ruokailun jälkeen jatkoimme vielä kisameikkien tekoa.

Pian olikin jo aika siirtyä taas lämmittelemään ja viimeistään tässä vaiheessa jokaista jännitti enemmän tai vähemmän. Lämmittely sujui rutiininomaisesti ja lisäsimme vielä viimeiset glitterit hiuksiin ulkona ennen suoritusta. Ennen lavalle menoa pidimme yhteisen piirihetkemme jossa jokainen sai kertoa omat, hyvät fiiliksensä ja missä aikoi loistaa laivalla.
Kisalämppään siirtymässä
Kisalookki
Iloinen joukkueemme!

Yhteinen piiri
Edellisen joukkueen esiintyessä pidimme vielä lämpöä sekä hyvää fiilistä yllä tanssimalla musiikin tahtiin. Esityksen loputtua siirryimme sisääntulojonoon, heitettiin vielä viimeiset yläfemmat valmentajien kanssa ja sen jälkeen juoksimme lavalle! Fiilis oli mitä mahtavin. Otimme alkuasentomme ja seuraavat 2 minuuttia ja 20 sekuntia nautimme jokaisesta hetkestä parketilla.

(Lavakuvat: Tero Wester Photography)

Fiilis lavalla oli uskomaton ja olimme erittäin tyytyväisiä suoritukseemme! (9/13 harrastajastamme kisasi ensimmäistä kertaa cheertanssin parissa!) Seuraavaksi menimme katsomaan kisoja ja kannustimme muita joukkueita, osa taisi myös löytää tiensä ilmatäytetyn krokotiilin sisään. Iltapäivä hurahti ohi hetkessä ja pian olikin aika siirtyä palkintojenjakoon. Odotimme tanssi,juniorit-sarjan vuoroa ja riemulla ei ollut rajaa kun kuulimme lunastaneemme paikan SM-finaaleihin! Sijoituksemme oli kuudes pistein 281.
Kuudes sija ja paikka SM-finaaleihin lunastettu!
Paluumatkalla bussissa oli väsyneitä, mutta sitäkin onnellisempia tyttöjä.
Meidät näet SM-finaaleissa 10.12., olethan hankkinut lippusi jo? Ja muistathan että joukkueeseemme voit karsia 15.12. - lisätietoja sekä ilmoittautumiset: michaela.soderholm(a)funkyteam.fi.